dinsdag 13 mei 2014

Bloemenkaartje.....

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik de nieuwe volgers van harte welkom heten op ons blog! Leuk dat jullie ook ons blog willen volgen. Op naar de 250 volgers....want dan gaat de mooie candy eruit!

Vandaag heb ik voor jullie een vrolijke bloemenkaart. Aangezien het niet echt lekker weer is, kunnen we heerlijk freubelen toch? Prachtige materialen genoeg zou ik zeggen, en er komt ook weer van alles aan.....dus we kunnen zeker weer gaan genieten!
Nu de kaart....alle gebruikte materialen zijn van Marianne Design, alleen de vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Shape Art van Dutch Doobadoo.

De randen van de kaart heb ik ingesmeerd met de Inka Gold.

Gebruikte materialen zijn:

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!
Heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Nog een fijne dag allemaal!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Marjan
    een prachtig plaatje en een schitterende afwerking

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marjan!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart zeg, bloemen doen het altijd goed en deze zijn erg mooi.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldschoon Marjan!! prachtige opbouw!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart weer ☺
    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/