woensdag 11 juni 2014

Flowers are love's truest language

Hoi Egel fans,

Ik ben er weer, want ik wil jullie graag een kaartje laten zien die
ik gemaakt heb met een mal die deze week de weekaanbieding is.


Ik heb dit kaartje gemaakt met kraft papier en met Studio Light papier.
Verder nog een aantal nieuwe producten gebruikt.
De mooie hartjes doily komt mooi tot zijn recht op deze kaart.
Ik heb alle randjes met inkt bewerkt voor het leuke effect.
En de bloemetjes erbij doen het zeker ook erg goed.


Gebruikte artikelen:

Design papier Studio Light Basis SL 123
Design papier Studio Light Basis SL 126
3D plaatje 3D mini boekje 83 Vintage Line


En kijk, deze doily is deze week in de weekaanbieding en je kan
deze bestellen voor maar € 2.99.
Dat is echt een leuk koopje.


Nou ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op de eerdere kaartjes.






4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart
    schitterend zijn die stansen

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO WAt gaaf, erg mooi gemaakt en dat hart is prachtig. Jammer dat ik niet in de buurt woon want ik vind € 3,00 verzendkosten teveel worden.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaart ziet er weer schitterend uit Erica, een prachtige doily is dit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Erica! Vooral de bloemetjes vind ik superleuk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/