zondag 8 juni 2014

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi lieve Egel fans,

Ik ben aan de slag gegaan met een leuke sleutel mal
en onderstaand kaartje wil ik jullie graag laten zien.


Ik heb als basis een witte kaart van 13,5 bij 13,5 gebruikt.
Het mooie design papier en de plaatjes zijn van de Shabby Chic
lijn van Studio Light. Het papier is al zo mooi dat de kaart
verder niet veel nodig heeft. Het papier is ook dubbelzijdig.
Ik heb een halve doily achter de plaatjes geplakt en een
tekst stempel erop gebruikt en de kaart is zo eigenlijk klaar.


De sleutels heb ik 3 keer uitgestanst, en met een twine draadje
samen gebonden. De kaart kan je nu ook als verhuis felicitatie
kaartje gebruiken bijvoorbeeld.


Dit is de gebruikte mal, en hij staat nu in de OP = OP hoek.
Klik hier om deze mal voor maar 2 euro te bestellen, leuk hè ?

Het gebruikte papier is Basis sc 156, Basis sc 157 en
Stap sc 1301. De sleutel mal is van Couture Creations Co 723419

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Iedereen een heel fijn pinkster weekend gewenst,
lekker genieten van de zon, en bij thuiskomt lekker
nog even aan de knutsel !

Op zondag komt trouwens ook altijd de nieuwsbrief van De Egel,
wil je deze ook ontvangen, meld je dan even aan op email adres:




6 opmerkingen:

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/