donderdag 26 juni 2014

Proficiat

Ik laat jullie vandaag weer een kaartje zien die
gemaakt is met de mooie Shabby Chic lijn.
Het kaartje heeft helemaal niet veel nodig,
omdat het plaatje en het papier zo mooi zijn.


Ik heb als basis kraft papier gebruikt en dat overal weer laten terug komen.
Het mooie plaatje is: Stap SC 1306.
Het leuke design papier is: Basis SC 156 en Basis SC 157.
De roosjesrand en -hoekje en het klokje zijn van Joy Crafts!
Ik heb met een klein stukje twine een strikje gemaakt aan het klokje.
En de tekst is een mal van Nellie Snellen.
Nog een paar pareltjes en dan vind ik de kaart wel af.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ik vind de lijn erg mooi, ook de vellen zijn allemaal dubbelzijdig
dus je kan een hoop kanten op en combineren.
Gewoon een feestje om met dit papier een kaartje te maken.


Gebruikte artikelen:

Plaatje Studio Light Stap SC 1306
Design Papier Studio Light Basis SC 156
Design Papier Studio Light Basis SC 157
Roosjes rand & hoek Joy! Crafts 6002/0346 & 6002/0347
Klokje Joy! Crafts 6002/0218
Tekst mal Nellie Snellen SD024
Vierkante foto mal Nellie Snellen MFD069




1 opmerking:

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/